top of page

Betaling og levering

Gratis frakt på ordre over 1500 kr .

Priser under 1500 kr:

  • Standard frakt - kr 73. (1-4 dager)

  • Hjemlevering - kr 199. (1-4 dager)

  • En annen - Prisen beregnes individuelt (du må angi ønsket leveringstjeneste i kommentarfeltet)

 

ER DET EKSTRA SKATTER OG AVGIFTER?

Ja, avgifter er inkludert i prisen på produktet

 

HVILKEN VALUTA HANDLER DU I?

  • Scandinavian Style AS / Lashshop.no har sine røtter i Norge og vi må belaste i norske kroner (NOK)

 

HVOR LANG ER LEVERINGSTID?

  • Bestillinger sendes samme dag hvis de bestilles før 10:00 (am)

  • Hvor lang tid det tar å sende avhenger av hvor du bor og om du har oppgitt riktig adresse og navn. Posten leverer og sender kun på hverdager. Så hvis den bestilles i ila. en helg, sendes den i posten førstkommende mandag.

 

NÅR MÅ PAKKEN HENTES PÅ POSTKONTORET?

  • Du har to uker på deg til å hente pakken på ditt nærmeste postkontor. Hvis du ikke gjør det, vil den bli returnert til oss. Dette er Postens regelverk. I tillegg vil du bli fakturert med et gebyr på 175 kr for fraktkostnaden. Henting i vårt faste utsalgssted er gratis og må hentes innen 5 virkedager. Husk å ta med ordrebekreftelsen, enten på papir eller elektronisk.

 

HVILKE BETALINGSMÅTER TILBYR?

  • Kortbetaling (nets): Velger du NETS kan du trygt betale med kort.

  • Faktura SELSKAP (nets): Passer du på å legge inn firmanavn og firmanummer, kan du velge NETS og så blir du videresendt til en side hvor du kan velge Afterpay 30 dagers firma. Fakturaen vil da bli sendt til din e-post.

  • KONTANT: Det er mulig å betale kontant kun ved henting i butikk

 

HVOR FINNER JEG FAKTURA ELLER KVITTERING ETTERGÅR?

Trykker du (HER) kan du laste ned kvitteringer for alle dine kjøp hos Lash Shop. Har du valgt kontant betaling kan du få kvittering i butikken

 

HVEM KONTAKTER JEG HVIS JEG HAR SPØRSMÅL OM BESTILLINGEN MIN?

Hvis du har spørsmål, kan du kontakte oss på følgende måter:

  • 📞 Tlf: +4748664021 (man-fre 10:00-15:00) kun sms.

  • 📩 Mail: Info@lashshop.no

  • 🏢 Besøk oss: Karl Johans gt. 5, 0154 Oslo. Vi har noen hovedprodukter tilgjengelig for salg i butikken, og du kan hente varene dine her hvis du bestiller. Det er viktig å vente til du får beskjed om at den er klar.

 

KAN JEG KANSELLERE, ENDRE ELLER RETURNERE BESTILLINGEN MIN?

Du må ta kontakt om du ønsker noe av dette, men det kan være mulig.

  • Hvis bestillingen ikke er sendt, kan den kanselleres.

  • Hvis du vil legge til noe i bestillingen din og den ikke er sendt ennå. Du kan da gjøre en ny bestilling, hvor du velger å hente produktene hos oss. Og merker hvilken ordre varene skal sendes med. Ring oss for å sikre at de sendes sammen. Hvis dette er sent på kvelden, send oss en e-post.

  • Returfrist: 14 kalenderdager fra mottaksdato.
     

  • Returbetingelser:
    Varen må være i original emballasje (ubeskyttet, med beskyttelsesfilm).
    Kan ikke returneres:
    Pinsler, tang og andre verktøy med bruksmerker.
    Varer med åpnet hygieneforpackning.
    Unntak: Produksjonsfeil (Defekte eller feilaktige varer)
    Fraktkostnader: Refunderes ikke.
    Returfrakten: Betales av kunden.​

​​

  • Refusjonsprosess
    Behandlingstid: Opptil 5 arbeidsdager (i enkelte tilfeller opptil 30 dager).
    Refusjon: Pengene tilbakeføres til samme betalingsmåte innen 5 dager etter godkjenning.

​​

  • Defekte eller feilaktige varer
    Hvis varen er skadet/defekt:
    Ta en video av utpakkingen – dette fremskynder behandlingen.
    Send e-post til lashshop.no@gmail.commed emne: «Ordre nr. [XXX] – defekt».
    Hvis feil er vår skyld (feil vare i ordren):
    Vi sender gratis erstatning eller refunderer beløpet.
    Hver ordre pakkes under videoovervåkning for å unngå feil.

bottom of page